Kawaii Cute Kaoani Writing Poem

2012年3月6日 星期二

I Promise You

I promise that you'll never be alone


I promise that I will never let you down
be strong for you, I'll always be around
look into me eyes you'll see that we were meant to be together


我的数学成绩一落千丈
好差了

考卷移到我手上
我的心情就
down
down down :(


比想象中差很多


我真的该努力点了
不想这么懒
就是因为品是没什么温习了
才会这样
:(

Damn Damn Damn Bad Mood !



衰佬
不要那么也睡
明知道要做工会累
还是每天出去到夜夜才回家
回到家又电脑
><

不要累坏自己就好了:(

虽然回不到了过去
但我还是很喜欢现在的你

回忆


Miss You :)

每次没看到你
总是觉得好多话想告诉你
见到你过后
就是什么都说不出了
就算是静静陪你
我也不会觉得闷 :)

LOVE YOU

沒有留言:

張貼留言

ιоvэ sоиq ____ ♥